duminică, 30 noiembrie 2008

Marcheline, mon chat

Stau pe scaun, cu pisica ghemuita in poala mea. Eu si ea (pisica) nu prea avem momente de tandrete. De fapt, nu avem niciodata momente de tandrete, desi eu incerc sa o mangai si sa o iau in brate, ma izbesc de o respingere de fiecare data. Singurele noastre momente de interactiune sunt cele in care ne "luptam" pe scaunul de la birou. Eu vreau sa ma asez ca sa pot sa scriu la calculator, ea vrea sa se aseze ca sa doarma. Eu nu o las, ea se urca si incearca sa se aseze in spatele meu, dar eu ma dau in spate cu un aer de "Acum sa te vad ce faci! Ha!". Pisica, resemnata, se aseaza pe picioarele mele si incearca sa adoarma in zgomotul tastelor pacanitoare si al muzicii date tare. Se poate, deci, si dragoste cu forta *zambet malitios*. Bineinteles ca nu poate sa adoarma si da din coada nervoasa. Chiar foarte nervoasa. Pisica mea e in zodia Taurului. Incapatanata si orgolioasa cum e, nu vrea sa se mute in alta camera si nici macar pe pat sau pe calorifer. Se uita urat la mine si imi urmareste degetele care se misca repede pe tastatura. M-ar musca, dar nu vrea sa piarda locul caldut din bratel mele si inca mai spera ca eu o sa ma ridic si o sa se aseze ea. Marcheline, ma chere, asta nu se va intampla prea curand... 

Niciun comentariu: