vineri, 14 noiembrie 2008

The List

Draga Mosule,

Anul acesta am fost taaaareee cuminte! Am papat tot din farfurie si, ca drept dovada, am pus pe mine vreo 2-3 kilograme. Nu-i bai, ca au avut unde sa-ncapa... Am incercat sa fac fapte bune, adica sa ajut o batranica sa-si duca sacosele pana la statia de autobuz (aveau doar 10 kile fiecare, dar nu ma plang, ca doar m-am oferit...) si cred ca am mai facut ceva fapte bune, insa nu mi le mai amintesc. De fapt cred ca a fost cam singura fapta buna, dar compenseaza faptul ca nu am facut niciuna rea. Nu-i asa? Oricum, tu stii ca am fost plina de bune intentii anul asta, asa ca poate vei lua in considerare "micuta" mea lista de cadouri:
  • mai intai, mi-as dori o chitara Fender sau Gibson ca sa i-o fac cadou mai departe prietenului meu (vezi, inca o fapta buna pe drum)
  • apoi, as vrea o vacanta luuuungaaa de vreo... 2 luni, sa zicem
  • as vrea vreo 4-5 perechi de cercei handmade (pe alese, ca la piata :D)
  • multe, multe haine dragute (stii, sunt fata..)
  • o excursie pana la Disneyland, Paris
  • o zi in care sa-mi fac manichiura, pedichiura, chestiile care tin de cosmetica, sa-mi aranjez parul si sa ma relaxez intr-o cada plina cu uleiuri aromate
  • un apartament doar al meu in care sa pot da petreceri in fiecare weekend
  • o menajera care sa stranga dupa fiecare petrecere
  • toate cartile din lista mea de "must read" (dar cred ca mai degraba am sa apelez la biblioteca publica)
  • un curs intensiv de limba finlandeza (desigur si timp, ca sa-l pot urma)
  • ora de incepere a cursurilor sa se schimbe de la 8 la 9 (macar)
  • un Revelion reusit
  • ...si, bineinteles - cum era sa uit? - pace mondiala, leac pentru toate bolile incurabile, stoparea foametei din tarile aflate la limita subzistentei si... fericire pentru toata lumea (suna ironic, dar Mosule, vorbesc serios)
Cam atat... 

Niciun comentariu: