joi, 19 noiembrie 2009

Voi fi acolo, vei fi acolo..

"..ei te-nteleg ca om/ si doar ei pot simti tristetea ta la telefon"

Sunt oameni despre care pot spune versurile de mai sus de parca le-as fi scris eu gandindu-ma la ei. Oameni pe care stiu ca pot sa ii sun la 2 noaptea si sa le zic "coae, n-am somn, hai sa vorbim", pe care daca ii sun plangand asteapta la telefon pana ma linistesc si pot sa vorbesc si nu-mi zic "suna-ma cand te calmezi", care chiar daca tac stiu ce vor sa spuna. Daca ar avea o ultima tigara n-ar imparti-o cu mine, ar zice "ia-o tu". Sunt cativa oameni cu care m-as urca in primul tren, fara sa stiu unde duce si nu as regreta. Ei imi pun intrebari doar de forma, pentru ca intuiesc raspunsul uitandu-se la mine. Si chiar daca imi ajung lejer degetele de la o mana sa ii numar, stiu ca nu-s putini. In treburi de-asta primeaza calitatea si nu cantitatea.
Da, stiu ca tot ce am scris e siropos, dar nu am cum sa spun lucrurile astea altfel. Daca iti creste glicemia baga o lamaie si reciteste, poate cunosti si tu astfel de persoane..

Un comentariu:

Suflet naiv spunea...

Prietenii sunt importanti