vineri, 16 iulie 2010

Vocile din capu meu.

In capul meu exista o femeie rationala, imbracata in taior, cu ochelari de vedere patratosi si coc strans, care sta in spatele unui birou si are o gandire rationala. Ea e Fecioara din mine. Imi da sfaturi bune, practice si niciodata nu uita sa-mi spuna ca o sa fie bine. Totodata mai exista si o pustoaica zapacita cu doua cozi in varful capului, cu o rochie alba cu buline rosii, cu o coarda in mana si cu niste ochi mari si speriati. Ea se plimba mereu agitata, niciodata nu sta locului si are mereu cele mai idioate idei. Ea e Aiurita din mine, partea aia labila si imatura. In capul meu, in urma unui conflict de idei, Fecioara iese mereu castigatoare, dar cand trebuie sa pun in aplicare, nu reusesc decat sa urmez sfaturile cretine ale Aiuritei. E paranoica, fraiera cat cuprinde, credula, mult prea serviabila si iertatoare, uituca si . Cea mai proasta combinatie. Dar are si ea parti bune: toate tampeniile relativ amuzante care imi ies pe gura sunt opera ei, momentele de spontaneitate asemeni si simpatia pentru fiinte slabe, lipsite de aparare sau cu un neajuns cat de mic.
Pe fetele astea doua le cunosc inca de cand am inceput sa realizez ca gandesc si au crescut odata cu mine, dezvoltandu-si abilitatile. O scoteam la capat cu ele oarecum, reusind sa impac uneori si capra si varza de dragul stabilitatii mele psihice. Dar observ mai nou ca au mai aparut cateva personaje. O fiinta tolanita pe o canapea, intr-un colt al mintii, care ma indeamna sa nu depun prea mult efort in niciun sens si care m-a facut o lenesa. Pe un scaun incomod sta picior peste picior o femeie atragatoare intr-o rochie rosie, lunga, despicata pana in dreptul coapsei, cu pantofi negrii cu toc si o tigara in coltul buzelor de un rosu-aprins. Cu ea ma inteleg bine, ca apare doar cand am eu chef si in general nu-mi da sfaturi proaste.
Acum incerc sa lucrez la o noua aparitie, dar nu imi iese, pentru ca fetele astea apar cand au ele chef si dispar la fel si sunt doar cum vor ele sa fie. Eu incerc sa le contopesc intr-o fiinta conceputa pe baza unor masuratori exacte, dar nu prea merge.. Eu tot incerc.

Un comentariu:

Ioana Ionescu spunea...

Buna seara!
V-ar interesa un exchange de link?
Daca doriti ma puteti trece cu
nume:Nameless
adresa:http://nameless-1830.blogspot.com
Astept datele dvs cat mai curand.