joi, 19 februarie 2009

Pentru tine, fato!

De ce nu?
  • pentru ca esti atat de nesuferita cateodata incat imi vine sa te dau cu capul de pereti!
  • pentru ca te crezi centrul universului
  • pentru ca te plangi ca proasta de cur, tate, fata, par, etc., desi (si aici, recunosc ca sunt invidioasa) esti minunata, proasto!
  • pentru ca uneori ma enervezi raaaau! (stiu ca ma repet)
  • pentru ca esti paranoica si ai impresia ca am ceva cu tine (da, ati ghicit, si asta ma enerveaza)
De ce da?
  • pentru ca mi-ai fost prietena neconditionat mult timp
  • pentru ca vrei sa fiu acolo cand ti se intampla ceva important
  • pentru ca vreau sa fii acolo cand mi se intampla ceva important
  • pentru ca:

TheRedHead : sa`ti arat conversatia *straight face*

F (2/16/2009 6:36:34 PM): ok

TheRedHead : mai intai niste reguli...

TheRedHead : 1. sa nu ma faci proasta

TheRedHead : 2. sa nu ma faci proasta

TheRedHead : 3. sa nu ma faci proasta

TheRedHead : ok?

TheRedHead : *sigh*

F : ok nu te fac proasta

TheRedHead : *whew*

TheRedHead : stai un pic

F : trimiti sau nu

F : ?

TheRedHead : da ma

trimitere esuata :-S

F : mai da o data

trimitere reusita :))

F : frate sincer esti proasta

TheRedHead : stiu

F : scuze ca ti zic

TheRedHead : si tocmai asta ti am zis sa nu mi zici pt ca stiu

TheRedHead : stiiu

TheRedHead : dar nu vreau sa recunosc

TheRedHead : asa ca taci!

Un comentariu:

Frensi spunea...

asa este, sunt centrul universului. si sunt mandra de mine. si tu esti o proasta mereu.
cu toate astea, te iubesc. sa nu uiti.